insan biasa

may Allah bless u

Friday 19 July 2013

aku berdosa..

DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG
(Tidaklah aku menulis hari ini melainkan dengan keizinan dari-Nya)

silence

saya terlupa sementara

siapa saya di saat gembira

saya terlupa pada mereka yang memerhatikan saya

saya lupa

bahawa saya seorang muslimah

yang seharusnya tahu

untuk menjaga perilaku diri

saya terlupa

yang kehidupan ini bukan hanya saya seorang

rupa-rupanya

saya telah menyakiti hati insan lain

di saat saya sedang gembira

bergelak sakan - lupa dunia - alpa sementara

simple word carry huge meaning

maafkan saya

kerana tanpa sedar saya telah menyakiti anda..

lihatlah

betapa dengan mudahnya 

manusia itu melakukan kesilapan sesama mereka

apatah lagi dengan Yang Maha Berkuasa

aku berdosa..


No comments:

Post a Comment